Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
05.08.2022 Kategoria: Informacje Samorząd
W trybie zdalnym obradowali Radni Powiatu Mieleckiego. Była to już 43 sesja, podczas której radni podjęli decyzje dotyczące finansów powiatu oraz wymiaru godzin zajęć nauczycieli.
Przyjęty tryb procedowania nie miał związku narastającą kolejną falą zachorowań na Covid-19. Część radnych przebywa obecnie na urlopach poza Mielcem, stąd też, ze względu na niezbyt obszerny plan sesji, podjęta została decyzja o odbyciu jej w trybie zdalnym.
Radni dokonali zmian w tegorocznym budżecie powiatu.
W planie dochodów i wydatków w dziale 010 rozdział 01005 Prace geodezyjno-urządzeniowe na potrzeby rolnictwa dokonuje się zwiększenia o kwotę 136 597 zł z tytułu dotacji budżetu państwa z przeznaczeniem na realizację nowego przedsięwzięcia pn. „Scalanie gruntów wsi Piechoty, gmina Padew Narodowa”.
W związku z podpisaniem w dniu 7 lipca 2022 roku umowy z Urzędem Marszałkowski Województwa Podkarpackiego na dofinansowanie realizacji projektu pn. „Scalanie gruntów wsi Piechoty, gmina Padew Narodowa” konieczne jest wprowadzenie przedmiotowego zadania do budżetu Powiatu aby móc przystąpić do realizacji zakresu rzeczowego i podpisać umowę z Wykonawcą prac scaleniowych.
Ponadto w planie wydatków dokonuje się przeniesienia środków w wysokości 280 000 zł z rozdziału 60014 Drogi publiczne powiatowe do rozdziału 85111 Szpitale ogólne w związku z zabezpieczeniem wkładu własnego na dofinansowanie realizacji zadania pn. „Zakup mikroskopu na potrzeby Oddziału Neurochirurgii w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu”. W związku z planowanym do złożenia przez Powiat Mielecki wniosku o przyznanie z rezerwy ogólnej budżetu państwa środków finansowych z
przeznaczeniem na dofinansowanie przedmiotowego zadania wymagane jest zabezpieczenie środków własnych na realizację w/w zadania.
Ponad to Radni dokonali zmian w uchwale Nr XXVIII/249/2013 z 25 czerwca 2013 r. w sprawie ustalenia zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, dla których ustalony plan jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego, zasad udzielania i wymiaru zniżek dla nauczycieli, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli szkół nie wymienionych w art. 42 ust. 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela.
mp
DOKUMENTY
13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024
LICZBA LUDNOŚCI
132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: